המשרד או העסק שבבעלותכם נמצא תחת האחריות הבלעדית שלכם – וכך גם בריאותם של עובדיכם. עובש הוא אחד מהרעות החולות של מבנים מסוגים שונים בכל רחבי הארץ, בין אם מדובר בדירות, בבתים פרטיים או במשרדים. אנשים רבים יודעים לזהות אותו ומבינים שהוא מהווה מפגע אסתטי, אך לא מודעים למכלול סכנותיו ולכך שהוא מהווה בנוסף גם מפגע בריאותי. גם אם הם כן, לרוב הם נוטים לנסות לפתור את הבעיה באופן נקודתי ולא באופן יסודי – ולצמיתות.

סכנות העובש במבנה

עובש הוא שם כללי למגוון פטריות מסוג מסוים, שנוטות להתפתח ולהתרבות באזורים לחים ולא מאווררים. במידה ויש בעיה בצנרת המשרד, בעיה באיטום המבנה, לחות גבוהה או שאין אוורור מספק בחדרים – העובש עשוי להופיע במהירות. הוא לא רק מכער מבחינה אסתטית את המשרד, אלא גם מקשה על הנשימה, גורם לתחושת חנק, גורם לגירוי בעיניים, מדיף ריח רע וחמור מכל – עשוי לגרום לבעיות שונות במערכת הנשימה.

מה לא כדאי לעשות

לא קשה לזהות עובש, בהתחשב בכך שהוא מופיע בצורת כתמים שחורים וריח רע, אך הוא מתחיל להתפתח גם לפני כן. במידה וזיהיתם עובש מתפתח על קירות המשרד או שאתם מריחים ריח שמזוהה איתו – זה הזמן להסיר אותו אחד ולתמיד. חלק קטן מהאנשים עשויים להזניח את העובש מתוך מחשבה שהוא אינו באמת מזיק. רוב האנשים ינקטו במצב זה בפעולות לניקוי שטחי בלבד של העובש, לרוב על ידי שימוש באקונומיקה. הבעיה היא שלא מדובר בהסרה יסודית של העובש, והוא צפוי לחזור בעתיד הלא רחוק ולסכן מחדש את הבריאות שלכם ושל עובדיכם.

ניקוי עובש למען בריאות העובדים

באמצעות ציוד וחומרים מתקדמים, ניתן לעקור את העובש מהיסוד ולמנוע את החזרה שלו לצמיתות. זהו הפתרון הטוב והחכם ביותר למשרד. על מנת לעשות זאת, יש להזמין אנשי מקצוע שמתמחים בניקוי עובש ויש להם את האמצעים לעשות זאת כהלכה. אם אתם כבר דואגים להסיר אבק בשגרה ומשתמשים במכונת שטיפה לביצוע ניקוי יסודי במשרד, ואתם דואגים באופן כללי לרמה גבוהה של היגיינה, סטריליות ואסתטיקה – אין סיבה להפסיק כאן. ניקוי עובש חשוב כמו כל ניקיון אחר במשרד, והתייחסות לעובש בביטול תגרור היווצרות של בעיות חוזרות ונשנות עם הזמן. חשוב לדעת גם שניקוי לא מקצועי עשוי לגרום לבעיות בריאותיות אצל המנקים עצמם, וזאת סיבה טובה נוספת לשכור את שירותיה של חברה מקצועית.

שימוש בשירות מקצועי

חברת מדי טסט תגיע למשרד שלכם על מנת לאתר ולטפל בבעיית העובש באופן יסודי. כך תוכלו לגלות אחריות למצב המשרד, לרמת הניקיון וההיגיינה שלו ולבריאות העובדים היקרים שלכם.