החורף הישראלי מחייב ביצוע פעולות חשובות כדי להימנע ממצב שבו נאלץ להוציא כספים רבים עבור שיקום נזקי מים הנגרמים בעת התקופה הסוערת. כיצד תוכלו להתכונן לחורף ברמה הטובה ביותר? כל הפרטים – במאמר הבא.

הכנת הבית לתקופת החורף – איטום גגות

תקופת החורף הסוערת מחייבת נקיטה של צעדים לצורך של איטום גגות, וזאת לאור העובדה כי בתקופה הסוערת ישנה סכנה לנזילות אשר עשויות לגרום לנזק מים משמעותי לבית, גם אם מדובר בכמות קטנה של גשם.
על מנת שתוכלו להכין את הגג שלכם לתקופת החורף ישנם טיפים חשובים אותם עליכם לזכור:

  • במהלך הקיץ המרזבים נוטים לצבור לא מעט לכלכוך, אבק, עלים וכו' העלולים לגרום סתימה במרזב אשר עשויה להוביל לנזילה. מומלץ לוודא מבעוד מועד כי כל המרזבים פתוחים לחלוטין לפני בואו של הגשם הראשון, ובמידת הצורך להזמין שירות תיקון מרזבים מקצועי. כמו כן רצוי לנקות את הגג מלכלוך שעשוי להישטף בגשם למרזב ולהוביל לסתימתו.
  • יש לבדוק היטב כי חפצים אשר מצויים על הגג, כדוגמת אנטנות, מאובטחים כהלכה. מעבר לנזק לרכוש שחפצים אלו עלולים לגרום במידה וחס וחלילא יעופו ברוח, קיימת פה גם סכנה לחיי אדם ולכן אין להקל ראש בנושא.
  • מומלץ להיערך מוקדם, עוד לפני בוא הגשמים, ולהתקשר עם חברה מקצועית לצורך איטום גגות, או תחזוקה שוטפת אשר נשמרת לשנים רבות. .

כיצד נבחר חברה מקצועית? להלן מספר טיפים –

כיצד לבחור חברה מקצועית לאיטום גגות?

בענף איטום הגגות עוסקים לא מעט בעלי מקצוע, ולכן קיימת חשיבות לבדיקה של המלצות באינטרנט וכן שיחות עם חברים ובני משפחה כדי לקבל אינדיקציה טובה לצורך התקשרות עם בעלי מקצוע על בסיס הניסיון האישי שלהם. בנוסף, ניתן להתרשם מדירוגים של חברות המתמחות בתחום איטום גגות באתרי מדרג, ולבחון את מידת המקצועיות של הצוות, הצעת המחיר אשר התקבלה וכן האם ישנה תעודת אחריות.
חברה מקצועית לתחומה תבטיח לכם במסגרת שירות איטום גגות צוות מקצועי וכן הצעת מחיר אשר הולמת את היקף הפרויקט.

איטום גגות – לא להתפשר על איכות

בעת התקשרות עם חברה מקצועית לתחום של איטום גגות, חשוב לבדוק כי החברה משתמשת בחומרי איטום ייחודיים אשר מאפשרים לבצע איטום מושלם לאורך זמן. חשוב מאוד להקפיד כי פעולת האיטום תתבצע באמצעות חומרי איטום עמידים בפני גשם ורוחות חזקות אשר יעילותם מגיעה למספר שנים, דבר היחסוך לכם בעתיד הוצאה כספית ניכרת נוספת.
איטום גגות הינה פעולה אפקטיבית אשר תבטיח את כדאיות ההשקעה, כמו גם תאפשר לכם להיות בראש שקט כי ביתכם הרמטי ואטום כהלכה. זכרו, על איכות אסור להתפשר, ולכן חשוב להתקשר עם חברה מובילה לאיטום גגות, אשר תעניק לכם אחריות וראש שקט.